Home

Sunday, January 9, 2011

Sunyi tanpa dia & Sakit...


Salam

Entry kali ni tlhpun aku updates siap2 coz
aku skrg dalam hospital n biasa le
aku ni bila dlm wad kerap sgt bkwn dgn sakit
yg suka sgn dtg mziarah aku..ish2 rajin sggh 
penyakit2 n kuman2 tu dtg...


Hy taman sblh bilik aku ni jadi teman aku now kat wad
Sbnrnya aku sunyi sgt sbb tu aku 
rajin updates entry aku siap2...
aku sunyi sbb SI DIA dah mjauh gan aku n 
sunyi sgt sbb sakit yg dtg btalu2...


dlm bilik pun sunyi..huhu
Tapi kesunyian hati aku ni lebih terasa 
lebih2 aku berada dlm wad
n keseorgan...
yg menemani aku skrg ialah laptop aku..
mmg dh takdir aku mcm ni so aku
harus menerima..tapi pd yg aku cintai
aku tlalu merinduinya...


7 comments:

Putery said...

Sabar itu yang terbaik dan doa adalah yang terhebat.

Semoga kesakitan itu hilang.

A.s.t.i.n.a said...

Time kasih lappy kerana menghilangkan kesunyian tuan anda..
Sile jaga tuan anda baik2 yer lappy :)

nas said...

putery :insyallah n tq.. :)

A.S.T.I.N.A : Lappy sgt baik n mhiburkan tuannya...esok kita beli baju baru yer lappy :)

A.s.t.i.n.a said...

wahhh!! bertuahnye lappy itew..?
ade vacancy ka mau jadi lappy en Nas..

nas said...

haha...mai la hntr lappy anda pulak.. :P

dynaz said...

sabar la abg ...tu la bila ada depan mata x reti nk hargai..bila takda tau lak rasa sunyi...

nas said...

x hargai?maksud dina..? whatever tq