Home

Monday, January 10, 2011

Juara AJL- Kepunyaan Ana Rafali ..!


Salam,

Kali ini aku post entry terbaru ni dalam
keadaan separuh sedar n agak2 lalok..huhu
tu dia, tu dia mula la fikir yg bukan2..
cek budak baik tau tp kdg2 nakal gak tp x ambil pkara2 
haram tu..cek lalok sebab 
tadi depa dah bagi ubat pelali kat cek
nk masuk bilik bedah tapi last2 cancel sbb
tekanan darah naik..huhu

uish dah lari tajuk ni...
sbenarnya aku nk cite pasal juara lagu
ni..Alah si  AJL tu...aku buka FB ramai yg
tak puashati dgn kptsn juri kali coz
ANA RAFALI juaranya..
Ramai yg dok target si FAIZAL TAHIR,
YUNA, BLACK OR SI SHAHIR tu last2
semua terbabas dari landasannya..hehe


yg paling bestnya x smpi stgh jam kptsn tu keluar
dah ada lak akaun FB yg btajuk KAMI TAK SETUJU ANA RAFALI
MENANG AJL 25...adus mcm2 manusia ni...
ada saja yg tak kena..tapi biasalah ni
lah dpanggil adat pertandingan..Ada kalah n menangnya
n juri dh pun beri kptsn so suka or tak ia x akan berubah...
Apapun tahniah pada yg berjaya n pada yg tidak cuba TAHUN
depan lak k...

nota : aku x minat pun Ana Rafali tapi tahniah le pada
dia coz dh menang.. :)

2 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Saya suka Black or Faizal :(
Nasib baik saya tido awal semalam En Nas..
X tgk pun..

nas said...

hehe...nas pun x tgk pun just follow dlm fb..