Home

Sunday, January 2, 2011

cinta aku BUNTU..


Salam

4 Tahun berlalu tap sedikit pun 
aku x mampu memberi dia kebahagian..
banyak kesakitan yg mendatang...
dia seorg yg baik,baik sgt n tiada tandingan 
buat wanita lain ddunia ni sbaik dia..

Sekali lagi aku menghampakan dia
dan sekali lagi aku tak berdaya utk dia..
aku kini lumpuh n cacat...
x mungkin aku mampu bahagiakan dia
seperti lelaki lain..

Dia hanya layak utk mendapat yg
terbaik kerana dia adalah yg
terbaik kerana kejujurannya...
Tapi SEJUJURNYA AMAT PERIT
UTK AKU BUAT KEPUTUSAN..
aku benar2 syg n cintakan dia
tapi aku hanya mampu melahirkan
di bibir n hatiku..
Apa yg harus aku lakukan...
 
Ya ALLAH aku syg dia sgt2....
biarlah aku mcintai dia hingga akhir hayatku..
sememangnya aku buntu dan tak berdaya..
aku x mahu dia tseksa bersama lelaki 
seperti aku..tiada lagi kebahagiaan yg menanti..

4 comments:

A.S.T.I.N.A said...

Gadis yang mencintai tidak mudah untuk menyerah..

Dek saya begitu mencintai cinta hati saya walau apapun berlaku saya akan sanggup ada untuknya kerana hati saya hanya ingat dia.. Dan andai dia sakit, saya pergi...? ape nilai hati yang disemai selama ini... *ehh mcm nak buat entry luahan hati pula di sini* "Astina! sila ke page sendiri.."


Saya doakan ada bahagia yang abadi untuk En Nas ok! be kewl~

nas said...

A.S.T.I.N.A gadis yg sy cintai tu mmg baik...n jujur serta setia dgn nas tp apa yg nas beri padanya? tiada apa kerana byk kesakitan n kehampaan pdnya..

mawaddah said...

ya Allah..sembuhkanlah dia ya Allah..agar dia mendapat cintanya semula..

nas said...

moga Allah beri kebahagiaan pada mawaddah juga...amin