Home

Monday, January 3, 2011

Hari Ke-2 yg makin memeritkan...


Salam

Bangun pagi,aku dapat rasa kesakitan yg teramat..
dengan aku tak dapat tidur dgn nyenyak
dan bila bgn pagi kesakitan badanku makin
bertambah...aku cuba utk mengerakan tubuh 
kanan ku tapi tetap tak boleh..
Ya ALLAH aku tak mahu terus 
terlantar begini,kepala aku hy mampu bgerak ke
kiri dan kanan tapi x mampu untuk tunduk..
jika aku cuba juga kesakitan akan dtg btandang..

Hari ke2 ni, fisio datang padaku
mereka cuba sedaya memberikan
latihan untuk ku..mmg sakit bila mereka
mengangkat badan n tgnku..
tubuh disebelah kiri juga harus
mendapatkan senaman yg betul kerana 
takut ia boleh lumpuh sama seperti 
sebelah kanan jika aku x cuba
utk bergerak...Ya ALLAH sesungguhnya
hamba mu ini tidak berdaya,permudahkan lah
semuanya dan kurangkan lah sakitku ini 
YA ALLAH...


4 comments:

A.s.t.i.n.a said...

En Nas cuba terapi tanam kat pasir tepi pantai...
Tapi jgn sekarang sebab malam td saya ade mimpi tsunami..
Usaha yang mampu...
Allah menguji, kerana sayang...
Harus kuat ok!!

nas said...

tq mrs a.s.t.i.n.a...insyallah sy cuba..tsunami?tiba2 teringat 5thn yg lepas..tq sokongan yg dberikan.. :)

Anonymous said...

ya Allah sembuhkanlah dia..

"Doa org yg sakit makbul..insyaallah"

nas said...

tq mawaddah..