Home

Friday, December 24, 2010

Segalanya utk dia...

Salam Jumaat..

Hari ni aku akan akan jalani
pembedahan yg terakhir..aku tahu ini 
semua mgambil risiko yg tinggi tapi aku
akan cuba utk kuat semangat
wlapun perasaan kurang yakin tu ada now
coz doktor pun tak yakin...
tapi ALLAH lagi maha mgentahui..
Dan aku mengharap keajaiban berlaku...
aku akan buat demi meneruskan hubungan n masa
depan aku bsama cintaku



Dalam 2 bln ni hubungan aku bsama dia
agak rapuh..semua kerana aku..
kerana aku takut nk mhadapi kenyataan
bahawa aku sakit n takut utk hadapi bahawa
aku akan tggl dia..
Kadangkala ketakutan buat aku
ambil keputusan utk dia
agar mcari cinta sejati lain n dapat menjaga
beliau dgn lebih baik n hingga akhir hayat dia..

Dari sikap itu kadangkala ia 
mdatangkan masalah buat hbgn aku n dia
sering kali blaku pgaduh...ianya semua kerana aku 
bfikir bahawa bila aku bsikap negatif pasti beliau
akan mula mbenci aku n beralih arah..
Tapi dia ttp sabar n menanti aku hingga kini..
hubungan ni kini dah pun mcecah 4tahun
dan aku masih blm mampu buat
apa2 utk dia..Dia mmg seorang wanita cantik,
baikhati, pyayang n paling penting kuat ajaran agamanya
bagi aku dia adalah wanita tbaik didunia ni 
n bagi aku dia bidadari dunia yg ALLAH turunkan...

Jika ku pegi,aku harap mengharap dia mdapat
kebahagian yg sejati n indah..kerana
dia mmg layak utk itu...Syg abg tahu skrg
kita kerap bgaduh...tapi sbnrnya
sikitpun tidak pernah berubah perasaan 
cinta n syg abg thadap syg...
Abg syg syg sgt dan maafkan abg kerana
tak pernah mberi sedikit pun kbahagian utk syg....

No comments: