Home

Tuesday, December 21, 2010

Dulang Hantaran Pertunangan...


Salam semua...


Mcm biasalah bila dh masuk bln12 ni
seperti biasalah kita org
melayu ni pasti akan buat kenduri
kahwin la,nikah la..(nikah n kahwin samala kan)hehe
tunang le,apa2 lagi lah...

Mcm2 Jenis..

(Dulang utk adik aku)aku buat tau..!

so now aku nk bcerita ttg kisah 
family aku...hujung bln 12 ni 
akan blangsung la majlis 
ptunangan adik aku
n insyallah aku so mcm biasa le,
bila dh dkt ni sibuk la gi mcari 
barang hantaran utk majlis ptunangan tu nnt...

(aku punya,aku juga buat)

ssungguhnya mmg memenatkan n pening kpla
gi mcari barang2 utk buat hantaran ni
almaklum la nama pun laki...tapi xpe 
aku ni minat bab2 seni..x kirahlah masakan ke
gubahan ke,lukisan ke, design apa2
je insyallah aku leh buat...cuma jarang2 je
so bila dh jarang2 otak pun beku mcm batu
la nk mmikirkan idea2 yg bernas..

dah siap semua..kul 3 pg

so hari tu blh kata sharian aku
gan family gi cari brg2 utk gubahan hantaran...
seharian weh aku kat gedung tu..
mmg rambang mata n gila lah..sbb 
banyak yg cantik2..bila dah cantik2 mula la
pegang tu x kena,pegang ni x kena...
so hari tu dari kul 4ptg smpi gedung tu tutup baru 
kitorg keluar..hehe
mmg gila shopping..hahaha

tgk hamba2 allah yg sibuk last2 hampeh

so bila dah balik ,tanpa mbuang masa
n angin yg byk telan sharian
aku gan adik beradik semua 
ala2 bgotong royong nk buat tapi hampeh x smpi 10minit
habis hamba2 allah kat umah tu 
semua tido..tggl lah aku gan adik aku
yg perempuan tu buat smpi habis..
tapi aku x kisah coz aku suka n minat 
bab2 seni ni...
so tepat kul 3 pagi hbs la 
16 dulang yg digubah oleh aku sendiri...
hehe
nnt korang tggu aku buat gubahan lak ek
kat bawah ni aku ada attach berapa keping pic
dulang yg aku buat tu...
k renung2kan moga mjadi idea anda pulak..hehe
dlm proses


tgk kaki manusia yg dh tido..hehe
ni gedung tu..mmg besar mcm tesco extra... :)

2 comments:

kucingorengemok said...

yo! sudah pindah kaa? :)

Inilah Kisah Kehidupanku... said...

wah kwn blogger paling lama..hehe
tu la lin sana dh malas nk on sbb ada unsur2 kejahatan yg dtg..geram tgk..huhu apapun tq mjenguk.. :)